Monday, August 12, 2013

KULIT ANAK SEMAKIN GEBU DAN PUTIH

Pengalaman Admin sendiri semasa melahirkan baby ke3, doktor telah sahkan bahawa baby saya ada kuman di dalam paru2 dan jg kekurangan kalsium di dalam badan. Baby di masukkan 10 hari di NICU & lepas itu perlu merujuk pakar mengikut tarikh yg telah ditetapkan setiap bulan dan jg perlu memakan ubat setiap hari tanpa skip. Masa baby 3 bulan, saya telah menerima hadiah dr seorg sahabat iaitu set menyusu (trial) dan jg Ostematrix. 




Saya mengamalkannya setiap hari, alhamdulillah susu semakin banyak & pekat. Sakit2 belakang jg hilang. Tapi apa yg paling menakjubkan, baby telah discaj ubat masa umur 6 bulan. Doktor pakar sendiri terkejut, sbb kalsium anak saya sudah bertambah dan normal seprt baby2 yg lain; selalunya klu nk discaj ubat pun seawal usia 1 thn. Syukur pdMu Ya Allah & terima kasih yg teramat pd sahabat yg saya sayangi.. Kini saya mengamalkan set 3M dan Oste utk baby saya yg tersayang... Kini anak saya sudah berusia 1 tahun, aktif, sihat, kulit pun dh menjadi gebu... Alhamdulillah...


Kepada sahabat2 yg masih hamil, lebih baik mengamalkan set hamil shaklee.... kerana SHAKLEE is the BEST CHOICE..... (prevention is better than cure) (^___^)





More information
SMS : 012-5181673 [sue]
Email @ YM : suemuim79@yahoo.com
http://myhealthylifestyle4u.blogspot.com
COD area Kuala Kedah, Kubang Rotan @ Alor Setar 

No comments:

Post a Comment